Πολιτική ακύρωσης και επιστροφών
Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες της .
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος στην περίπτωση που:
• Είναι ελαττωματικό
• Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγείλει.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο “Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και με απαραίτητη προϋπόθεση:
• Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
• Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, ετικετών, κλπ
• Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά. Δηλαδή καινούριο και αμεταχείριστο.
• Να μην αποτελεί προϊόν «ειδικής παραγγελίας», δηλαδή να μην είναι προϊόν το οποίο κατασκευάστηκε αποκλειστικά και μόνον για το συγκεκριμένο πελάτη.
Τέτοια προϊόντα θεωρούνται προϊόντα ( desktop ή laptop επώνυμης εταιρίας) που έχει τη δυνατότητα ο πελάτης κατόπιν συνεννόησης να αγοράσει από την εταιρία μας. Custom pcs τα οποία έχουν μονταριστεί από τεχνικούς της εταιρίας μας με προϊόντα που ο τελικός πελάτης έχει αγοράσει από την εταιρία μας.
Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής – επιστροφής προϊόντων.
• Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας.
• Στην περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής.
• Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τους παραπάνω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου “Αλλαγή- επιστροφή προϊόντων”, το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
• Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξολοκλήρου χωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
• Να χρησιμοποιείτε μία αναγνωρισμένη ταχυδρομική υπηρεσία για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.
• Να συσκευάζετε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
• Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή -επιστροφή προϊόντος.
• Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η παραλαβή επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρία μας.
• Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας